KONFERENCJE U PODNÓŻA ŚNIEŻKI

Spotkania biznesowe

5 sal konferencyjnych, blisko 400 m2 powierzchni, wyjątkowa lokalizacja u podnóża Śnieżki oraz nowoczesne wyposażenie - to wszystko składa się na nasze zaplecze konferencyjne! Konferencje Karpacz, które odbywają się w Green Mountain to przepis na udany event.

Naszym celem jest stworzenie odpowiednich warunków do pracy, szkolenia i wypoczynku. Każdej grupie dedykujemy opiekuna, którego zaangażowanie pozwala na przygotowanie oferty skrojonej na miarę, a także na profesjonalne przeprowadzenie każdego eventu.

 

Ważnym elementem budowania relacji biznesowych jest integracja pracowników podczas dodatkowych aktywności, bankietów lub kolacji. Spotkanie pracowników na nieformalnym gruncie z pewnością zaowocuje podczas nowych projektów czy zawodowych wyzwań. Intergracja jest to bowiem doskonały moment na bliższe poznanie ze współpracownikami. Dla takich spotkań oddajemy do Państwa dyspozycji dwie restauracje - Restaurację Green z kuchnią polską, a także Albero, w którym królują włoskie smaki. Ponadto jesteśmy w stanie przygotować dla Państwa salę bankietową, która pomieści 180 osób. 

kuchnia

tatar na talerzu
MENU DLA BIZNESU

Green Mountain Hotel 5* cechują wyjątkowo bogate bufety śniadaniowe oraz szerokie menu, przygotowane przez Szefa Kuchni z myślą o grupach biznesowych. To, co nas wyróżnia to elastyczność w dostosowaniu się do potrzeb i oczekiwań naszych Gości. Dla każdego wydarzenia ustalamy indywidualne menu - od przerwy kawowej do spektakularnego bankietu. 

Komfortowe, przestronne i nowoczesne pokoje oraz apartamenty przygotowane dla komfortu Twojego i uczestników wydarzenia. Dysponujemy zapleczem noclegowym w postaci: 137 pokoi hotelowych w standardzie 5* i 181 nieskategoryzowanych apartamentów!