Obowiązki:

  • zarządzanie i rozwój strategii marketingowej hotelu 5* ze szczególnym uwzględnieniem aktywności w nowoczesnych kanałach komunikacji,
  • zbudowanie i zaimplementowanie planu marketingowego (zaplanowanie kalendarza aktywności, produkcja materiałów marketingowych, reklama, mailingi i zarządzanie bazą danych itp.),
  • współudział w tworzeniu polityki cenowej hotelu (przy współpracy z Revenue & E-commerce Dyrektorem) oraz wdrażanie w życie uzgodnionych promocji i ofert,
  • zarządzanie i rozwój podległych pracowników (marketing, sprzedaż grupowa - MICE),
  • inicjowanie i podejmowanie aktywności zmierzających do realizacji celów sprzedażowych i wizerunkowych,
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów z wykorzystaniem tradycyjnych i nowych kanałów komunikacji, a także budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami,
  • tworzenie i zarządzanie budżetem podległego działu.
  • analizę i raportowanie skuteczności prowadzonych działań – rekomendowanie działań korygujących,
  • bieżący monitoring i analiza rynku i działań konkurencji,
  • raportowanie do Dyrektora Generalnego hotelu.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, doświadczenie w marketingu i sprzedaży (minimum 4 lata) na podobnym stanowisku w branży hotelarskiej lub w innej branży,
  • posiadasz praktyczne doświadczenie w tworzeniu kompleksowego planu marketingowego efektywnie wspierającego cele sprzedażowe jak i wizerunkowe,
  • wiesz w jaki sposób pracować z produktem luksusowym (marketing),
  • jesteś osobą kreatywną, proaktywnie poszukującą rozwiązań zaistniałych wyzwań,
  • znasz bardzo dobrze rynek klienta indywidualnego oraz MICE,
  • zarządzanie i rozwijanie zespołu są Twoją silną stroną,
  • jesteś bardzo dobrym negocjatorem, budującym długofalowe relacje z klientami,
  • praca z liczbami, analiza i wyciąganie wniosków są Twoją mocną stroną,
  • potrafisz sprawnie posługiwać pakietem MS Office.

Oferujemy:

  • elastyczne warunku zatrudnienia (umowa o pracę lub kontrakt),
  • aktywny udział w rozwijaniu strategii marketingowo – sprzedażowej hotelu 5* (obiekt z dużym potencjałem),
  • możliwość zakwaterowania i wyżywienia na preferencyjnych warunkach,
  • zniżki na korzystanie z noclegów i usług w hotelach należących do Grupy Górskie Resorty,
  • dużą swobodę działania i otwartość na realizację ciekawych pomysłów wspierających określone cele,
  • przyjazną atmosferę pracy a także wspaniałą lokalizację w otoczeniu gór i lasów,
  • współpracę w zespole ekspertów i pasjonatów hotelarstwa.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV w formie pdf z dopiskiem: Dyrektor marketingu, na adres mailowy: jolanta.strzelecka@green-mountain.pl.

Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Zakres obowiązków:
  • bieżąca obsługa gości hotelu i apartamentów
  • przyjmowanie i sprzedaż rezerwacji (telefon, e-mail)
  • zameldowanie i wymeldowanie gości
  • rozliczanie płatności
  • przyjmowanie i obsługa zamówień usług dodatkowych
  • dbanie o stanowisko pracy
  • codzienna troska o potrzeby gości i ich dobre samopoczucie
Nasze wymagania:
  • otwartość i pogodne nastawienie
  • komunikatywność
  • obsługa komputera i aplikacji biurowych
  • dyspozycyjność do pracy zmianowej i nocnej
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego (warunek konieczny)
Oferujemy:
  • przyjazną atmosferę pracy
  • samodzielność w realizacji obowiązków
  • elastyczną pracę zmianową
  • zakwaterowanie
  • konkurencyjne wynagrodzenie
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV w formie pdf lub word z dopiskiem Recepcja na adres ewelina.wilk@green-mountain.pl Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Prosimy o zamieszczenie w cv klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Zakres obowiązków:

Zapewnianie wysokiej jakości usług działu Obsługi Pięter poprzez nadzór i koordynację prac zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardem Hotelu, Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników, kreowanie pozytywnego wizerunku hotelu.

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Łatwość w organizowaniu swojej pracy
  • Dokładność i spostrzegawczość
  • Umiejętność komunikowania się z innymi i przekazywania im konstruktywnych uwag
  • język polski w stopniu komunikatywnym
  • dyspozycyjność
  • Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy
  • 695 317 963
  • katarzyna.zyza@green-mountain.pl

Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Zakres obowiązków:

  • Przyjmowanie zamówień, serwowanie dań zgodnie z zamówieniami.
  • Obsługa kelnerska podczas serwisu a la carte oraz organizowanych wydarzeń.
  • Dbanie o czystość sali jadalnej, jak i zaplecza i części wspólnych.
  • Przestrzeganie standardów i procedur w celu zapewnienia sprawnej, dokładnej i przyjaznej obsługi.
  • Zapewnianie najwyższej jakości obsługi według standardów restauracji.

Wymagania:

  • Kreatywność, zaangażowanie, optymizm.
  • Bardzo dobra organizacja pracy.
  • Umiejętność pracy samodzielnej, jak i funkcjonowania w zespole.
  • Otwartość na pracę w systemie zmianowym.
  • Dobra znajomość języka angielskiego/niemieckiego i polskiego
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub doświadczenie w branży gastronomicznej.
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji.
  • Aktualne badania sanepidowskie.
  • aplikacje prosimy przesyłąć na adres magdalena.matuszewska@green-mountain.pl z dopiskiem kelner a'la carte
  • telefon kontaktowy: 663 946 687

Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Do naszego młodego, otwartego oraz przyjaznego zespołu poszukujemy kucharza bufetowego.

  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w 5* hotelu
  • Szerokie możliwości rozwoju w ramach grupy
  • Pracę w oparciu o umowę o pracę / umowę zlecenie (w zależności od dyspozycyjności)
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Preferencyjne warunki wyżywienia i zakwaterowania
  • Pracę zmianową
  • Współpracę w zespole ekspertów i pasjonatów hotelarstwa
  • Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji z dopiskiem Kucharz bufetowy na adres magdalena.matuszewska@green-mountain.pl

Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

5 gwiazdkowy Hotel w Karpaczu poszukuje pracownika na stanowisko Konserwator.

Obowiązki:

  • Dbanie o sprawne funkcjonowanie techniczne całego obiektu oraz otoczenia hotelu.
  • Dbanie o stan techniczny i wizerunek całości obiektu.
  • Odpowiedzialność za właściwy stan maszyn i urządzeń.
  • Stała kontrola stanu obiektu.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swoich CV w formie pdf lub word z dopiskiem Konserwator na adres: jolanta.strzelecka@green-mountain.pl

Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Green Mountain 5* Hotel & Apartments to pierwszy pięciogwiazdkowy hotel w Karpaczu.

Do naszego młodego, otwartego oraz przyjaznego zespołu poszukujemy na stałe Pizzermana.

Zakres obowiązków:

  • przyrządzanie potraw według określonych receptur i standardów
  • zapewnienie najwyższej jakości produktów i usług- dbanie o estetykę potraw
  • dbanie o porządek i czystość w miejscu pracy

Oczekujemy:

  • doświadczenia w gastronomii, zwłaszcza w sekcji pizzy będzie mile widziane
  • umiejętności pracy w zespole
  • punktualności
  • sumienności
  • dyspozycyjności
  • kultury osobistej

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji z dopiskiem pizzerman na adres magdalena.matuszewska@green-mountain.pl

Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Voucher kwotowy
ab /stk.
Gutschein für einen Tag im SPA
ab /stk.
Gutschein für einen romantischen Aufenthalt zu zweit
ab /stk.
3-Tages-Gutschein (2 Nächte) für einen Aufenthalt mit Frühstück
ab /stk.
3-Tages-Gutschein (2 Nächte) für einen Aufenthalt mit Halbpension
ab /stk.